לאחר שנה: הסתיימה חקירת ההצבעה הכפולה של אביר קארה

נתי קאליש No Comments on לאחר שנה: הסתיימה חקירת ההצבעה הכפולה של אביר קארה

היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 סיימה את בדיקת החשד להצבעה הכפולה בכנסת שבוצעה לכאורה על ידי חבר הכנסת אביר קארה מסיעת ימינה | התיק יועבר להחלטה במחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה

אביר קארה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, סיימה היום (ראשון) את החקירה בעניין בדיקת החשד להצבעה הכפולה בכנסת, שבוצעה לכאורה על ידי חבר הכנסת אביר קארה, ובימים הקרובים יועבר תיק החקירה למחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה לעיון והחלטה.

כזכור, לפני כשנה, במהלך הצבעה במליאה על חוק החל"ת, ח"כ אביר קארה (ימינה) הצביע פעמיים באותה הצבעה. בתגובה החלה מהומה במחיאה, חברי האופוזיציה טענו, "גונבים את הבחירות, גונבים את ההצבעות".

מיד לאחר התקרית, יו"ר הכנסת‏ מיקי לוי הכריז על הפסקה של 10 דקות בדיוני המליאה, ובמהלך הבירור, עלה כי ח"כ קארה הצביע במכוון פעמיים וטען, "לא ידעתי שאסור". קארה הצביע עבורו ועבור חברתו למפלגה עידית סילמן.

חברי האופוזיציה דרשו מיו"ר הכנסת שיבדוק את הצבעותיו של קארה שבועיים אחורה, ומשסירב, הם החרימו את ההצבעות במליאה.

לאחר הסערה והמהומה במליאת הכנסת, בעקבות הצבעתו הכפולה של ח"כ אביר קארה, ח"כ ד"ר שלמה קרעי, הגיש תלונה דחופה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה על החשד להצבעות כפולות של חה"כ אביר קארה. תוך דרישה לחקור את כלל הצבעותיו עד כה במליאה, מחשש שהיו הצבעות כפולות נוספות.

 

 



0 תגובות